Joggat

Gick upp kl 07.10 och stack sedan ut för en jogging tur me farsan. Joggade till ett tempel, där det finns ett berg med massor med vilda apor. Tittade även på flera nybyggda hus som byggs här i området. Jätte fina hus vissa är på 300 kvm med egen pool ect..  Tog 32 minuter, lagom. Det var rätt så jobbigt att jogga här i Thailand, men man vänjer sig väl lite. Nu ska vi snart äta frukost och sedan ska jag o farsan gå och titta efter ett gym i området. Finns en som heter Tomas på plan 2 som har ett eget gym, har har ägt 11 gym i Sverige, men har sålt dem till Sats för några år sedan. Kan kanske träna där eller så får vi titta runt lite bland hotellen här. Ska inte sola eller bada så mycket idag fick så mycket färg igår så är lite röd och öm så vill inte bränna mig mer.


.
Thailand maj 2006


Thailand maj 2006, jag och min syster på apberget ;)


Thailand maj 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0