Thailand dag 2

Vi sov enda till 11 idag var så trötta efter resan, somna på 2 sekunder.. Hann inte ens släcka lampan innan vi somna hehe, Så vi gick direkt till poolen, som endast ligger typ 5 m från huset :P Solade och badade lite. Läste lite ur en fakta bok om Thailand. Lite vad man kan göra i Thailand, sevärdheter mm sen simmade jag 20 längder, ska simma minst 20 längder varje dag för att inte komma ur form. ska även springa med min pappa, jan imorgon.

Vid kl 2 idag var vi i Ban Phe och handlade, vi orkade inte igår så vi tog det idag ist.. Handlade mat till frukost och lunch. Köpte bröd, yougurt, smör, ägg, juce, vindruvor, bannaner, skinka, nudlar ect.. Köpte även en ny mobil telefon, för min LG telefon gick inte att låsa upp så jag köpte en ny för 1200 bth 300 svenska kr. Sen köpte jag en vit sval t-shirt med thailänsk drake. Sen var vi och åt på lampan och har precis tagit ett kvällsbad ;)















Fried rise with chicken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0