Dagens Träning!

Träningen går bättre och bättre för varje dag. Min kondition har blivit bra igen ;) Men det är tufft med 5 h träning varje dag. Men man får kämpa på! Jag trivs jätte bra här, sjyst folk och bra träning! Boxningstekniken börjar kännas bättre och har lärt mig en hel del. Allt flyter på bra!

Har massa bilder som är tagna, men de går inte att ladda upp. För dålig anslutning =(
Får testa imorgon igen!

Ska och handla om någon timme, ska köpa lite träningskläder hade jag tänkt, ladda på mobilen o lite sånt ;)



Hoppas ni alla har det bra hemma i Sverige ;)



Saknar dig Caroline <3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Peter!



Kul att det går bra för dig på träningen och att du trivs, det är viktigt. Här hemma i Sverige har vi det bra, blivit lite kallare ute nu, undrar var våren försvann :) Förstår att du saknar Caroline, med tanke på att ni i stort sett varit ihop dygnet runt i 2 mån, men tiden kommer gå fort och snart är du hemma hos henne igen, det fixar ju du eller hur? Ha de så himla bra nu och var rädd om dig!



Kramar från oss alla här hemma

2009-05-06 @ 06:35:25
Postat av: Din Bejb;)

Jag saknar dej me min sötnos<3

2009-05-06 @ 18:36:35
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0