Legacy Gym!

Nu har nu anlänt till Legacy Gym!

Har varit och förlängt mitt visum första dagen. Vilket gick bra förutom att jag hade förväntat mig att få 60 nya dagar direkt, jag fick endast 30 dagar, 31 may. Då måste jag åka till Laos, nu behövde jag inte åka dit utan bara till ett "pass kontor" 2 timmar bort.

Igår var jag och handlade på Big C med två andra svenskar som också tränar här på gymet. Där fick jag köpt lite shampo, tandkräm, hänglås, svett-handuk, vitaminer, en burk till proteinpulvret och lite andra grejer.

Idag började vi med att springa en 8 km lång sträcka. Det gick rätt bra att springa, men var tvyngen att gå vissa sträckor. Konditionen är inte på topp än. Sedan körde vi intervaller med ett traktorsdeck, som vi släppade bakom oss med ett rep runt midjan 3 x 3, drygt 20 m sträcka.
Efter varje intervall skulle vi även välta ett traktorsdeck 4 gånger.
Sedan var det dags för att linda händerna och ta på handskar. Sedan slog två och två på säck V+H V+H V+H (vänster+ höger slag) så skulle vi göra det 500 gånger var. När vi var klara med det så gick vi upp i ringen och körde clinch träning och lite armhävningar. tillslut gjorde vi 200 situps som vi gör efter varje pass.

Schemat
Varje morgon plingar någon i klockan, för att folk ska vakna. De brukar bli vid 06.00-06.30 och då sticker man ut och springer när man har gjort sig klar. Träningen varar till ungefär 08.30-09.00. Frukosten är vid 09.30, vilket består mestadels av thaimat av olika varianter. har varit väldigt bra mat sedan jag kom hit iaf, de säger att det serveras bättre mat nu när det inte är högsäsong här på gymet. Vilket är super bra ;) Man är sedan ledig fram till nästa träning börjar vid 15.30. Middagen serveras 18.30.  Vi tränar varje dag utom söndagar då vi är lediga, resten av dagarna är det hård träning som gäller.

Nu ska jag käka lite lunch, har precis sovit lite för att orka med nästa pass!

Kommer att lägga upp lite bilder inom kort på området!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Låter väldigt tufft, efter två månader semester! Hoppas ni är ett bra gäng där och har kul både på träningen och fritiden.

Kram mamma

2009-05-02 @ 08:44:02
Postat av: Sofie

Guuud såå mkt träning & framför allt hård träning:) Men kan tänka mig att du trivs som fisken i vattnet och det är huvudsaken:)

2009-05-02 @ 15:42:29
Postat av: Eva

2009-05-02 @ 18:04:35
Postat av: Eva W

Ja nu har du haft det bra så länge så nu får det bli lite allvar!!!Eller hur? Hälsa Dennis från oss.

2009-05-02 @ 18:06:43
Postat av: Maria

Vilka träningspass!! :D

Dit skulle man kanske åkt några månader. hehe..

Idag har vi flottat oss med pizza med bearnais-sås, läsk, godis, flädersaft och ikväll blir det chips-och-dipp. :o)

Får springa 8 mil imorgon.



XOXO

2009-05-02 @ 19:40:35
Postat av: Din Bejb;)

Hejj söt:) Haha guu jag skulle inte klara en dag:P Kul att du trivs ialf:) Jag saknar dej, men vi klarar osss ju, lr hur lover:) Puss&Kram

2009-05-03 @ 20:18:17
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Din Bejb;)

2009-05-03 @ 20:18:50
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0