The American Academy Of Personal Training - AAPT





Vill söka in på deras utbildning i NYC! Deras utbildningar verkar vara väldigt bra. Många som går där har jobb efter utbildningen. Sen den utbildningen i Halmstad är på 3 år, det tycker jag är för långt tid för en sådan utbildning, när man kan bli licensierad persolig tränare i Stockholm på 3 veckor :S. Då tar jag häldre möjligheten till att göra utb i NYC där  även möjligheten för jobb är större!

Man kan välja att läsa Full-Time Pogram Day måndag -fredag, Evening eller Part-Time Pogram Weekend då man läser på lördagar-söndagar. Full-Time läser man på 3 månader och Part-Time 6 månader.

Vet inte riktigt vilket jag ska välja, vill ju inte att det ska gå för fort fram heller. Kan ju vara svårt i med att allt är på engelska med. Men vad ska man göra på vardagarna om man läser på helgerna bara? De har job-fair då man får jobba på olika företag, men vet inte när man får börja på det. Hur gör man med boende, visum? Kan man jobba och tjäna pengar samtidigt som man studerar? Måste skriva ett mejl till AAPT och fråga om allt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej älskling!

Den där amerikanaren Ben ringde nu igen på morron, jag blir fan nervös. han vet vad jag heter, att jag har brunt hår vilken stad jag bor i o att jag e född 87. Jag upprepea hela tiden att de e fel person. Jag fattar verkligen inte.. känns som nån driver me mej men de e ju ett riktnr från USA. Han yra om nån websida, om han kunde få se fler bilder:S tänkte på skype, men han sa inte skype. kan ju va så att han gått in på en svensk sida o sökt på mitt namn o stad, sen fått fram mitt nr. åhh blir galen på sånt här!! Saknar dej oxå.. Pusspuss

2009-05-21 @ 10:06:04
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0