Hård dag på gymmet!

Gick riktigt bra på gymmet idag, började med "The Russian Pogram" skulle egentligen bara köra 2 rep och 6 set men körde 3 rep ist på 132.5. För denna gången hade jag hjälp bakom stången, då vågar man lite mer. Men det var inga problem alls. Nästa vecka blir det 4 rep, 2 rep och 5 reps. Det ska nog gå bra ;)

Körde även 4 övningar axlar och 3 övningar triceps. Blev rätt mycket, kunde tagit triceps en annan dag ist, men det gick hyfsat. Sen blev det lite mag träning, brukar köra det som en sista övning efter varje pass.

Min rehab började 13.45 så fick vänta i drygt 40 minuter så jag satt och läste lite ur body magazine och Moore. Läste en artikel om hur det är att jobba som livvakt. Min boxnings tränare Tomas håller på att dra igång livvakts jobb, får se om det blir något intressant som dyker upp ;)

Fick ett mejl från ambassaden idag, äntligen säger jag bara! 

"They need to fix a training/studying petition for you, which they can do by contacting Home Land Security or USCIS—US Customs and Immigration services. If they are unable to do it, you need to find a program or school that can."

Så måste väl ringa kontoret i New York och be dem fixa en ansöka om att jag får studera där. Får verkligen hoppas att de hjälper mig med det för annars e det liksom kört. Måste fixa visum nu så jag vet att jag får plugga snart.


Ska snart dra på fest, men blir inte allt för mycket alkohol för det går inte så bra ihop med rehaben. Funkar inte o dricka massa och tro att knäet ska läka och bli bra. Nä utan då får man ta det lite lugnt och låta kroppen läka!

Ciao








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0