20 agraffer!

Operations såret fick häftas ihop med 20 agraffer. Såret ser inte så vackert ut, men vad ska man göra? Viktigaste är ju att det funkar som det ska.

Knäet är lite svullet, men har lagt sig ganska bra nu. Innan var det svullet ner till vristen. Känns lite stelt men hoppas det släpper när jag tränar upp knäet och kommer igång.

Har varit och köpt bl a kyll-inlägg idag på apoteket, mot svullnaden. Vill minska den så mycket det går.

Ett område på ca 10x10 cm precis under knäskålen har jag inte så mycket känsel kvar. Eftersom de skärde av en viktig nerv när dem satte in senan. Men får hoppas känslen kommer tillbaka.





Får verkligen hoppas det är slut på operationer nu och jag kan koncentrera mig på att träna hårt och komma tillbaka till MMA!

Blev inbjuen till MMA Academy Summer Camp 5-11 juli men var tvyngen att tacka nej! Men det kommer fler chanser.




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Såg av misstag din tråd om att plugga till PT i New york. Jag hade tänkt att göra det i Sverige till hösten men känns som att man inte vet vad man ska välja. Kursen du pratade om verkade rolig (USA) Plus att man har 90% chans att få jobb efter, och kan man bevisa att man får jobb så får man greencard till 95% chans. Synd att jag såg det såhär sent bara. hade vart kul att följa med! Mvh jimmy

2010-08-03 @ 14:30:55
Postat av: Peter

tja! Ja utb i USA är grym tror jag, hoppas man får jobb efteråt så man kan få lite erfarenhet utomlands ;) Du får ta och hoppa på utb nästa år då ;)Dem flesta i Sverige anser jag inte vara så bra, dyra och de ger inte särskilt mkt då de är väldigt korta.Lycka till!



MVH Peter

2010-08-05 @ 14:39:25
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0