Glad Påsk!

Idag ska vi käka påskmat med Eva och Wille! Har precis gjort köttbullarna. Vi ska äta jansson, korv, ägg, sill, räckor, köttbullar och så skulle Eva göra ostpaj med kantareller ska bli gott ;)

Jag ,Wille och Caroline har varit iväg med Mr Sim idag (Mr Sim kommer från Singapore och bor på Crystal Beach här i området) på riktig thaimassage på templet i Rayong, vilket var jätte skönt. Sedan var vi och åt på hans favorit restaurang som serverar underbar kyckling. Han beställde in massor me tallrikar med olika små rätter. Jätte gott och trevligt!





Bilder från marknaden igår!




Gott med gräshoppa smakade krispigt och köttigt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag sa ju att det var gott!!

Mmm!! :)



Ni verkar ha det bra på riktigt, hälsa alla!

Kramar

2009-04-10 @ 14:25:48
Postat av: Ingrid

Jag skulle oxå vilja prova på massage hos munkarna, går det bra för oss kvinnor med? Munkarna får väl inte röra vid kvinnorna?

Låter gott med påskmat hos Eva o Ville.

Kram mamma

2009-04-10 @ 18:22:33
Postat av: Peter

hehe aa det var gott faktiskt, skulle nog passa ti lite öl ;) asså det var inte direkt munkar, de var väl utbildade hos munkarna, men inga munkar så det går bra, men det var inget särskilt alls. går absolut lika bra om inte bättre här på spaet. Det blev en lyckad påsk måste jag säga, riktigt gott blev allting, trevligt! kramar

2009-04-10 @ 19:44:45
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, syrsor och öl är gott! ;)



JAG VILL OXÅ HA MASSAGE!

Sen när du kommer hit här ska du lätt massera mig. ;)



Kramar

2009-04-11 @ 10:26:49
Postat av: Peter

aboo ska minst ha 250 bht ist haha ;)

2009-04-12 @ 05:12:32
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0