My Day

Börja morgonen med att ringa sjukhuset, och fick tillslut prata med en sjuksköterska på rönken avdelningen, Ska på Magnetrönken den 20/8 kl 14.00 vilket är nästa fredag. Känns bra att det går framåt och förhoppningsvis är det bara ledbandet som är skadat och inte korsband, ligament eller menisken. Ska även på Rehab på medicin centrum i stan kl 10.30. Så har fullt upp den dagen!

Har sedan gått en lång promenad runt strömmen, på drygt 80 min. Har sedan varit på World class och Nordic Club. Men det kostar för mycket om man inte vill binda upp sig på 1 år. Varför ska det vara så dyrt att träna? Vill ha ett gym närmare, tränade på Comet Gym innan som ligger utanför stan, drygt 2 km dit från vår lägenhet. Men det är betydligt billigare o träna där, har inte någon lust att betala 300-400 kr i månaden för ett gym kort i stan, men dt är inte så kul att cykla ti Comet när vintern kommer me slask o snö. Får se vad det blir för något ska fundera lite till.


Walking Deamon

De ringde från ett jobb som jag sökte föra veckan, Logistic Entreprenader lagerarbetare, de ställde några frågot och kallade mig till intervju imorgon kl 10.30. Kul att dem ringde, behöver ju jobb och vet inte om jag får något på mitt gamla jobb på resurs konsult, ska ringa om ordningsvakts jobbet och säga att jag kan jobba med, för behöver sätta igång och jobba nu så man får in lite cash ;)

Ska strax åka och handla med susanne, vet inte än om Caroline ska med för hon sms:a mig att hon mådde dåligt. Förhoppningsvis mår hon bättre nu, annars är det risk för att jag glömer något vi ska handla ;)








Kommentarer
Postat av: Emelie

Friskis Peeeeter ; ) Vi kan gå på jympa ihop hahaha..

2009-08-15 @ 19:16:23
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0