D-dagen, dags för operation korsband!

På måndag den 14/12 är det "äntligen" dags för operation. Har då drygt gått 6 månader sedan olyckan, 9 juni var dagen som den jäveln fick för sig att strunta i att svänga till höger i kurvan och istället fortsätta att köra rakt fram och fördärva allt jag är och står för! Borde fan anmäla honom för mordförsök, jävla idiot lär dig köra moped din nolla!


klockan 05.40 åker jag med sjuk-taxi till Trollhättan för att läggas under kniven kl 10.00. Kommer nog va rätt nervig när man väl ligger där på båren innan narkosen. Gillar inte operationer alls, men vem gör det?! Liksom bara tanken att de ska borra i mitt ben känns overkligt och skrämmande. Men men bara att acceptera läget och lätta dem greja det. Mer än så kan man ju inte göra!








Kommentarer
Postat av: Carro

Önskar dej all lycka imorrn min älskling! de kommer gå bra<3

2009-12-13 @ 20:42:27
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0