Jul i Skåne ;)

Var på gymmet innan o tränade, kände mig lite trött i kroppen, men gick hyfsat endå. Första träningen efter operationen. Har bara kört rehab-övningarna jag fick av sjukgymnasten sen operationen. Kör lite ont när jag har rakt ben och pressar och sen kan jag ju inte böja knäet specielt mycket, men det är pga bandagen med. Gör jäkligt ont när jag står på knä. Men blir säkert bättre när svullnaden och ömheten lägger sig.

Känner lite att knäet är lite ostabilt i sidled, vet inte om det blir bättre med tiden eller vad som sker. Kanske behöver operera ledbandet på innersidan av knäet. För ledbandet skadades vid olyckan och jag fick ju gå med ställningen i sommras. Men det blev aldrig 100% bra, utan det är fortfarande lite "slappt" så kanske får gå in och spänna upp det, för att knäet ska kännas satabilt i sidled. Men det får jag ta upp med doktorn vid nästa återbesök.

Ska till Skåne imorgon och fira jul ska bli skoj ;) Åker på förmiddagen och hoppas vägarna är bra! Tack Susanne och Stefan för lånet av bilen! Är väldigt tacksam för det!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Klart vi ställer upp med att låna ut bilen :) Det hade ju varit tråkigt om ni inte kommit ner till Skåne över julen.



Kram från Susanne

2009-12-31 @ 09:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0