Boxnings träning!

Idag har jag tränat boxning med robban. Vi tränade på Jaguar Gym här i Norrköping. Började med att jogga lite sen säckträning som uppvärming, sen körde vi lite uppgifts sparring V-hand, sen körde vi V + H och han svarar med valfri kontring. Sen fick vi gå in i MMA - hallen och köra sparring pga att Andreas Gustafsson skulle ha intervju om hans proffsboxningskarriär i boxningslokalen. Han ska ju tävla på Rumble of the Kings på fredag! Här kan ni se en annan intervju med Andreas http://svtplay.se/v/1454239/boxning/andreas_gustafsson_proffsdebuterar_i_comebacken

Idag åker mina föräldrar till Thailand igen ;) De kom hem den 23 januari och har endast varit hemma i 1 månad. De ville inte att vi skulle komma till huset själva, för det är ju endå deras hus och jag förstår dem att de vill visa oss huset och hitta på grejer med oss.  För mina föräldrar och min syster Maria och hennes kille Henrik var där i vintras, men då hade vi inte möjligheten att ta semester pga min vaktutbildning, pengar och att vi vill åka på en lång semester, som vi ska NUUUU ;)


Längtar till Sol och Bad :)

Kommentarer
Postat av: Bejbie:)

Sexii little thing!!:P

2009-02-26 @ 12:57:24
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Sofie Svensson

Guuuud sååå brun duu är:) Härligt.. Ohh lika vältränad mage som på munka hahahahahah:) Hoppas nii har det toppen där nere:) Puss & Kram

2009-03-13 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0