European Championship Amateur Shooto 2009

Åker idag med min sponsor Pheter Johansson till Holland för att han ska tävla i EM i C Shooto, åker med som coach.
Tävlingen är på lördag, så vi får en hel dag i Holland innan tävlingen börjar, vilket är skönt när man ska tävla. Han går i Light wheavy Weight -83 kg och det är en så länge 19 tävlande i hans trupp. Blir skoj som fan ;)


http://www.upcomingglory.com/

Har fått tid för rehab och läkar besök i slutet på juli med mitt knä. Allt funkar bra förutom att skenan inte sitter så bra som innan tycker jag, den glider ner ibland. Går bra att gå och så, men kan ju inte böja knäet mer än 90 grader störigt. Fått lite rehab som jag ska göra. Men det verkar inte vara något direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0