Sjyst vecka!

Det har varit en hård vecka med mycket träning, men det har gått väldigt bra. Padse går fint, börjar bli lite kvikare i armarna med, mer avslappnad precis vad jag behöver. Har varit riktigt skönt att träna denna veckan, känns så skönt och friskt att gå upp på morgonen och springa runt sjön och sedan köra pads. Helt underbart! Känner mig lite sliten nu, får återhämta mig imorgon.

Var och förlängde mitt visum i Laos igår. Tog lite längre tid än jag trodde, för när jag hade gått över till Laos gränsen och fått massa stämplar, vinka bussföraren i mig i bussen och jag trodde att den skulle köra tibax till Ubon, men den åkte längre in i Laos till Pakse. Skulle bara haft en biljett till Chong Meek thailandsgränsen, det var därför bussföraren trodde jag skulle åka till Pakse. När jag insåg det var det försent, så jag fick åka dit och vänta där i 3 h hehe... Men men vad ska man göra?! Hade inte bråttom ändå. Käka lunch me 2 thailändare, de skulle jobba i Laos, den ena av dem kunde väldigt bra engelska. De bjöd mig på lunch :) Sjyst av dem!

Tittade precis på UFC 98 ! Riktigt bra matcher, tror UFC 99 Comback den 13 juni blir as grym! Svårt att avgöra vem som vinner av Rich frankling Vs Wanderlei Silva. Men tror Frankling vinner, han har visat sig bäst i år, Silva har inte samma aggressiva stil längre!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe nae, för du e min sötnaws:)

Love uu<3

2009-06-01 @ 22:09:03
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hellu Peter!



Tack tack för kortet och brevet, kul att höra från dig och att du har det bra. Nu är det inte långt kvar tills du kommer hem, tiden går fort. Samma dag du kommer är det ju party också hehe, som vanligt tänker du säkert :) Orkar du med det efter den långa resan ;) Ska bli kul att träffa dig igen, vi saknar dig här hemma. Ha de gott och ta vara på sista tiden i Thailand! Kramar från oss här hemma!

2009-06-04 @ 12:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0