Båda korsbanden ska opereras!

Doktorn ringde i förra veckan och fick reda på att båda korsbanden ska opereras, så han skulle höra av sig till Göteborg och fixa så jag ska opereras där av någon väldigt kunnig doktor som är van att operera bakrekorsband eftersom det är en sällsynt operation. Han sa att det hela förmodligen skulle gå ganska snabbt och hoppas jag får en tid snart!

Riktigt tråkigt att gå hemma hela dagarna utan att ha något att göra.. Som tur har jag ju styrketräningen annars hade jag fan inte klarat det. Man måste ju göra något!

Känns skönt att komma iväg lite på fredag ;) Ska bli riktigt skoj att träffa alla gamla vänner i Österlen :D
Sen ska jag vara 2 veckor i klippan!

*Angående klädseln till Wallander så har jag pratat me min sponsor om han kunde sponsra med en hoodtröja och ska ringa han senare idag och se om han har fått tag på någon. Ska gå på stan i morgon med Caroline och se om jag kan hitta några byxor. Var på Myrorna igår men hitta inget där )=. Man vill ju liksom inte köpa ett par jeans för flera hundra som man aldrig mer kommer att använda. Får se vad det blir för något!

Ska nu ta en promenad runt strömmen så man blir lite pigg, behöver lite friskluft. Ska träna med isen vid 16.30, idag blir det Rygg & Biceps träning, börjar med tunga marklyft :)


Kommentarer
Postat av: Eva o Wille

Hej Peter

Hoppas allt går bra! Du får säkert den bästa läkaren. Vi åker nu men det är kul om du hör av dej så vi vet hur det går.

Kram Eva o Wille

2009-10-31 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0