Köpt min första Fettmätare !!!

Fick köpt en Globe Fettmätare idag ;) Hoppas den fungerar någorlunda, kan ju inte lita 100% på den tror jag, utan får nog räkna med några % i felräkning. Men får iaf testa och se. Ska testa 2 st olika fettmätare för att se om det blir någon skillnad.


Testade en fettmätare för första gången ca 1 vecka innan min proffs match i Göteborg december 2008. Då jag hade 13.8 % bodyfat. skulle vilja gå ner till under 12 % men har några kg kvar. vägde 99.7 kg idag kl 15.00, så morgonvikten är ca 98 kg. Ungefär 5 kg till "bara" ;)

Här har ni en länk där ni kan mäta ert kroppsfett, BMI och Energibehov:
http://www.markazits.com/diet/tmp.php#energi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0