Myrornas krig är över - Jag vann ;)

Var på tesco lotus igår och handlade lite "myr dödar grejer" hehe, är så trött på att hela tiden döda massa myror, som letar efter mat i köket. Köpte ett vitt stift som man ska dra vid fönster och lister, som inte myrorna ska gilla så värst mycket. Hittade även en produkt som heter Arinosu korori en liten låda som innehåller mat-gift som myrorna bär med sig till sitt bo och boet dör nerifrån och upp strålande!





Testade den i morse när jag fick se massor med myror vid köksfönstret, ställde dit den och efter någon minut var där hur många myror som helst. För mat-giftet lokar till sig myror. Sedan såg jag dem bära ner det till boet och jag stack sedan till gymmet och var borta i någon timme och när jag kom hem fanns där inte en enda myra :) Perfekt!
Men de kommer väl tillbaka igen, men jag kanske har lyckats att döda ett myr bo iaf ;)

Gå in på http://www.advertolog.com/tour/ för demonstration av produkten!

Kommentarer
Postat av: Jan

Myrornas krig är inte att leka med, Lysande produkter du köpt om dom fungerar som du nämner.

Kram Pappa

2009-04-18 @ 07:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0