Semestern slut och vidare till Legacy Gym!

Idag är sista dagen här i Ban Phe och vi har tvättat och fixat allt med huset. Vid 24.00 thailänsk tid kommer taxin som kör oss till Bangkok. Carolines plan till Sverige går 05.00 och mitt plan till Ubon går 07.25.

Samtidigt som det känns skönt att få komma vidare känns det lite tråkigt att lämna Ban Phe/huset, och framförallt att vi ska skiljas åt i Bangkok och inte träffas på 2 månader =( Men vi tror säkert att det kommer att gå bra!








Men jag är verkligen sugen på att komma igång och träna på Legacy Gym ;) ska bli sjukt skoj!
Mitt plan anländer 08.30 i Ubon, så planet tar endast 65 min. Sedan tar jag taxi till Legacy som endast ska ligga 5 min därifrån. Ska försöka åka till Laos och fixa mitt visum samma dag, så kan jag börja träna dagen efter. Men kommer nog att vara ganska trött efter som jag inte kommer at få sova något i natt. Men det får gå endå ;)


Kommentarer
Postat av: Lillian

Nice! De kommer ni lätt klara. 2 månader är ingenting! De kommer gå fort :)

2009-04-29 @ 12:21:20
Postat av: Maria

Heeeeeeeej bruning!

Det kommer garanterat att bli skitskoj på Legacy!

Fortsätt blogga så vi kan läsa vad som händer. :o)



Och 2 månader går fort! Sen när du kommer hem igen är det högsommar! :)

Kramar

2009-04-30 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0