Thailand i 117 dagar, Semester och Legacy Gym :D

Den 2/3 åker jag till Thailand för semester och thaiboxning. Ska bli så grymt roligt.. Har sett fram emot det här väldigt länge och har jobbat och slitit i flera månader, och äntligen blir det av ;) jippi

Min resa är upplagd såhär

Jag och min tjej Caroline tar flyget till Bangkok sen vidare till mina föräldras nybyggda hus som ligger i Rayong-provinsen, Ban Phe. Bor 20 min från Ko Samet, en jätte fin och känd ö, har tänkt att kanske övernatta där i några nätter, sedan ska vi åka runder lite till olika öar som koh chang, ska även till pattaya, rayong ect. Vi har bokat en resa till chang may där vi bla besöka urinvånare med massa ringar som håller ihop halsen, som ni säkert har sett på tv någon gång. Får se va vi mer hittar på för grejer :)

Min flickvän ska bara vara i Thailand i 58 dagar för hon måste hem för intervju till högskolan i maj så sista nätterna tillsammans ska vi åka till Bangkok och bo på bayoke sky, där man ser ut över hela Bangkok, det är det högsta hotellet i hela Thailand, helt otrolig utsikt!

Ska sedan ta flyget till Ubon där jag ska träna Thaiboxning och MMA på Legacy Gym i 2 hela månader. Har tänkt att blogga varje dag och lägga upp bilder. 
 
Träna på Legacy Gym
Kostar 15 000 bht vilket motsvarar ungefär 3700 i månaden, träning 2 gånger om dagen, mat 2 gånger dagligen och boende. För cirka 500 kr till får man MMA träning 4 gånger i veckan Vilket är väldigt prisvärt!

6-6:30 börjar man dagen med att jogga 8 km, sedan skuggsboxning och mittsträning. eftermiddags träningen börjar 15.30 snabb uppvärming och avslutar med 3 km jogging.

För mer information gå in på http://www.legacygym.com/ eller fråga mig :) Ni kan också titta i Fighter Magazine 7/2008 för en artikel om Legacy Gym!

 

Ole Laursens legacy

Långt från massturismens Thailand driver Ole Laursen Legacy Gym - en camp som blivit ett andra hem för mängder av svenska fighters.

Några bilder på huset och sist vi var i Thailand 2007












ko Samhet


Tigertemplet


Bayoke sky




The Golden Buda!


Kommentarer
Postat av: Lillian

Här bloggas de för fullt ser jag. Ska bli kul att följa din Thailandsresa! Vi ses på fredag! & Kul ska de bli att se dig igen :)

2009-02-23 @ 20:48:10
URL: http://lilliano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0