Öland

Har nu kommit hem efter en underbar vecka på Öland! 

Har blivit en del sol och bad, men vattnet i havet var oftast svinkallt hehe... Man ville ju knappt gå i, men det är väl så en svensk sommar ser ut!


Sitter hela gänget och käkar & dricker :P


Mike skötter grillen


Massor med Kött  ;)



Vår stuga


Nu är det en ny vecka och det är slut på festligheterna och dags för lite motion & träning och eftersom jag är sjukskriven och inte har allt för mycket att göra. Så har jag bestämt mig för att promenera varje morgon och gärna på eftermiddagen också. Tror det är bra för mitt knä, att bygga upp lite muskler, påskynda läkningen genom att öka blodflödet till knäet (kroppen) vilket man gör när man idrottar. Knäet känns hela tiden bättre och bättre, känner mig starkare, känner inte att jag behöver ha skennan på mig, kan gå utan den känner jag. Kan böja knäet en hel del mer än innan vilket känns bra. Men hela svullnadenhar inte lagt sig än.

Ska på rehab på torsdag kl 10.00 och läkar besök på fredag 10.30 får se vad dem säger där! Vill ju komma igång me MMA och tävlingar ect så nu får dem f-n säga vad som kommer att hända, Läker det av sig själv eller blir det operation?

På fredag eftermiddag åker jag och Caroline till skåne. Ska bli kul! Blir kanske Rix FM - festivalen i Helsingborg den 23-24, om det blir väder till det. Ska på middags bjudning hos min syster på lördag men annars inget annat planerat direkt.

Hoppas på en fortsatt solig och underbar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0