MMA träning




Denna veckan har jag börjat träna MMA efter 1 månads thaiboxningsträning. Riktigt skoj att få köra lite markteknik och inte bara stående. Så kombinerar thai och MMA träning nu. Vilket går väldigt bra. Jobbigt att bara köra thaiboxning hela tiden, skönt med lite variation.








Treangel :)

En Rear Naked Choke påväg :P



Malik (MMA-tränaren) grapplas med Ole Larsen (chef för Legacy och en av världens bästa fighters)









Ole Larsen frågade mig om jag ville tävla i Kina. Han sa att dem behövde tungviktare. Tävlingen ska äga rum den 11 juli ART OF WAR 13, men jag åker ju hem om 3 veckor. Hade varit riktigt coolt att få gå en MMA match där. En stor merit och erfarenhet. Ingen liten gala, med domare som "Big John" McCarthy och Yuji Shimada, sedan flera kända MMA profiler som ser matcherna. Gör ont att tacka nej, men har ju planer på att åka till USA och gå matcher där. Får ta chansen en annan gång istället!

Igår kväll vid middagstid kom Niklas hit, hans resa hade gått bra och han ska stanna här i 3 veckor, så åker hem ungefär samtidigt. Vi drog till Teco Lotus för han skulle handla lite nödvändigheter, drog sedan på lite fotmassage.. Skönt ;)

Bad Nicklas ta med lite Wiengummi till mig hehe, jag fick en lien påse med wiengummi och en på 1 KG hahaha. Som jag har längtat.. Finns ju bara skit godis här, men jag får inte äta det innan söndag. Vilket jag inte har gjort heller :S eller inte ;)

När jag skulle tanka mopeden igår så lämnade jag fram 1000 bath och skulle få 940 B tillbaka för jag tankade för 60 B, men jag fick 940 B + 1000 B tillbaka riktigt bra affär hehe.. Det var bara att snabbt dra därifrån & va glad ;) Jippi jippi

I helgen händer väl inte så mycket. Blir nog inget festande för min del iaf. Men det är ju alltid kul att gå ut när man tränat hårt hela veckan ;) Men orkar inte va bakis o trött denna helgen. Ska va en ducktig pojke och ta det lugnt och återhämta mig lite istället. Kanske kan dra o bada i poolen om det är fint väder, sola lite så man får lite solbränna igen ;) Får se vad som händer. 


Saknar dig min älskling!
 Längtar efter dig!


                                                                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: ingrid

Fina bílder från träningen! Snällt av Nicklas att komma med godis :)

I dag är det Sveriges nationaldag och i morgon är det val till EU, jag o pappa har röstat i dag på biblan! Var rädd om dig och ha en bra helg!

Kram mamma

2009-06-06 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0