Varmt!

Idag är det varmt här kan ni tro! Gick knappt att träna idag för man var så himla varm, svetten bara rann konstant. Jag, Nisse och Markus valde att gå runt sjön och bara springa sista bitten på 2 km. Efter det lindade vi händer, boxade lite på säcken, skuggboxade i ringen lite och sedan pads (mitsar) i 3 ronder. Efter det var jag helt slut men var ju självklart tvyngen att slå säck V+H och V-krok 100 st sedan V+H+V+H 100 gånger. När det var klart körde jag lite prevens (styrketräning med stång) och körde lite magträning.

Har precis varit och käkat frukost och idag blev det typisk thaimat: Ris, kyckling med minimajs och grönsaker, nudlar med biff, sopa med biff, friterad? fisk smakade skit hehe, skulle doppa den i någon chillisås. Lite bananer fanns där med.  Men det var helt okej frukost. En dag föra veckan fick vi flingor med mjölk och frukt, vilket inte jag alls var sugen på efter 3 h träning, ville bara ha riktig mat. Men förstår att det var folk som uppskattade det men inte jag. Gick till restaurangen här och beställde spagetti och köttfärsås o sedan en kyckling sandwish ;) Gott

Vi planerar att kanske åka tll Bangkok om någon vecka och gå och titta på thaiboxning på Lumpini stadum eller Ratchadamri stadium hade varit riktigt skoj ;) Får se hur det blir av det!

På lördag ska vi iaf till en nattklubb här i Ubon som heter The Rock ska bli kul  ;)

Fick köpt två par linne igår, och verkar vara bra kvalitet, 99 bath st. Köpte även en tröja, men den var för liten när jag testade den hemma hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0