Fighter Galla 10 DK

Idag är Nyköpings MMA i Göteborg och tävlar i SSL09 - Gladius Adrenaline 8, Shootfighting, vilka är kim Björnbakk, Pheter johansson och Kristoffer Källgren. Kör hårt!

Är grymt sugen på att tävla, det är verkligen en otrolig frustation att inte kunna tävla! Men ska eventuellt följa med till Fighter Galla 10 i Danmark som coach, nästa lördagen den 19.e sep.



Har varit på Gymmet idag, Caroline var också med. Tränade först rehab ben, vilket gick väldigt bra. Körde knäböj 60 kg, 80 kg, 100 kg och två på 120 kg, (Körde även massa andra ben övningar, och bröstträning). Är naturligt stark i benen, men har verkligen blivit starkare i benet/knäet sedan jag började med att träna upp ben-styrkan. Knäet har blivit mycket bättre och jag tänker träna så hårt jag kan innan korsbands-operationen. Så jag kommer tillbaka så fort jag bara kan till MMA Träningen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0