Då ska man börja jobba igen ;)

Imorgon ska jag börja jobba igen ;) För har kontaktat mitt försäkringsbolag och jag får bli sjukskriven igen när det är läge för min nästa operation. Så jag börjar jobba nu och se hur det går.
Ska börja på mitt gamla jobb Resurs Konsult, ska arbeta för en rivnings firma SHC som jag har jobbat med största delen under min tid hos Resurs Konsult. Det blir i stan vid hemköp, som byggs om, slipper ta cyklen för dt ligger väldigt närma från våran lägenhet.

Ska bli skönt att komma igång och jobba, tjäna lite pengar och få igång en vardag vilket man har saknat. ;) Har även kontaktat Hugo och fått 3 kvällar i Maj. Ska verkligen bli skönt att sätta på sig ordningsvakts kläderna igen. Vilket var ett bra tag sedan!



JIPPI :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till jobb å film : ) känns bra att komma igång å göra ngt om dagarna va? Det blir fan hemskt att bara gå hemma efter ett tag! Krams

2010-04-28 @ 23:22:11
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0