Mediala, Laterala ledbandet

Började morgonen med att ringa till sjukhuset i Trollhättan och sa till sjuksköterskan att prata med min läkare och planera en operation snarast. Enda problemet kanske är att jag håller på med rehab och det kanske inte är så lämpligt med en till operation som stör min rehab, måste ju kunna träna. Men får se vad dem säger. Jag vill iaf operera mig nu känner jag.
Vet att det är det mediala ledbandet som ska opereras, hoppas inte det är det laterala också för då måste dem ta en sena från biceps och jag vill inte ta massa senor överallt. Men det är ju viktigast att det blir bra, så måste jag så blir det så!

Tränade vid 11, körde lite triceps och lats. Avslutade med 20 min på crosstrainern och till sist lite magövningar. Körde på pilatesboll. Det tog verkligen bra, måste jag säga. Ska lätt börja med att köra magen på pilatesbollen i fortsättningen. Otrolig kontakt!

Ligger nu på under 110 kg (109.6  kg kl 11.00 efter frukost) vilket var mitt mål förra måndagen, men nu är jag där iaf och börjar se resultat med min deff diet. Tröttnar aldrig på kyckling och sallad känns det som. Det är toppen och super gott varje gång.

Ska strax gå en promenad runt strömmen, sen blir det en lugn kväll. Hade engelska kursen igår, var rätt trött efter att ha gått upp tidigt för att ta tåget hem så ikväll blir det att sitta framför tv:n  ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0