Knäet svullet!

När jag vaknade i morse såg jag att knäet hade svullnat upp rejält. Måste ha tränat för hårt och för mycket igår. Blev lite mycket med först rehab och sedan en lång kvällspromenad. Så har tagit det väldigt lugnt idag och använt mitt kylförband om och om igen. För att minska svullnaden och även för att det känns lindrande.

Men får hoppas att det lägger sig igen, jobbigt med ett svullet knä. Kanske får be dem tömma det när jag ska till Trollhättan. Tar ju sån himla lång tid för vätskan att sjunka undan.




Ser en tydlig skillnad på det vänstra benet (högra benet på bilden) att det är svullet. Ärren är inte så jätte stora och synliga men det är ju det minsta problemet. Viktigaste är att det blir bra igen!


Kommentarer
Postat av: maria

OJ OJ OJ, ser inte bra ut.

Du får ta det försiktigt snyltaren!



kram M

2010-01-19 @ 20:52:38
Postat av: Henrik

Aj aj aj snyltaren...du får komma ner o spela middag och vila upp dig....take care

2010-01-26 @ 21:52:17
URL: http://villagatanett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0