PT-School New York

Det är dags att ta tag i PT-utbildningen i New York nu. Är dags att göra något riktigt!
Planerar att ringa till kontoret i NY och fråga angånde visum och eventuelt boka in en plats till oktober. Hoppas det inte blir några svårighter med visum. Vet inte vad för visum jag behöver heller? Om jag får ett jobb i NY efter utbildningen så vill jag kunna ta det. Men får väl ta och höra med dem hur jag ska göra!


www.personaltraining-school.com

Borde vara rätt lätt att få jobb efter utbildningen om man tittar på deras logga på hemsidan ;)
98% Har jobb inom yrket 1 år efter utbildningen!

Får ta tag lite i Engelskan nu, ska läsa lite engelska böcker, samt öva lite på ett engelska pogram på datorn. Fräscha upp minnet är inte fel. Ska även ringa till medborgarskolan och fråga lite om deras engelska kurser kanske borde gå en kurs där, så man får igång språket lite. Har sökt deras "Aktiekunskap och Privatekonomi" IGEN, för det blev ju aldrig någon kurs sist. För lite deltagare. Har sökt Aktiekunskap A i klippan tidigare så det blir ju tredje gången gillt nu. Måste fan bli något nu asså. Behöver lära mig lite mer om aktier och sparande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0