Trollhättan, kontroll av knäet, Avklarad!

Var ju som sagt i Trollhättan idag, Docktorn kände på knäet och tyckte att allt såg bra ut. Pratade lite om innerledbandet "medial ledbands skada" men får se om någon månad igen hur det känns om jag ska operera det eller ej, men känner inte riktigt att det behövs göras än då. Viktigaste är ju att korsbanden är bra och att jag kommer igång med rehaben. Fick förlängd sjukskrivning till den 28 februari och efter det får jag ringa till sjukhuset om jag ska ha förlängt till slutet på mars. Vilket känns bra, tror jag behöver 2 månader till så jag kommer igång med rehaben rejält och förhoppningsvis kanske kan börja springa lite innan jag jobbar. Då det då har gått drygt 3 månader och då får man börja springa lite lätt. Känns lagom att börja jobba då eftersom jag har hårda jobb. Men är riktigt sugen på att jobba och tjäna lite pengar igen och få lite mer rutin. Men man får ju tänka på knäets bästa.

Ska på besök i juni då de ska göra lite tester och så. För att ta reda på hur bra knäet egentligen blev efter operationen och rehaben. Hoppas på det bästa och ska köra på med rehaben så bra jag kan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0