Snart boka biljett!

Då ska man bara boka biljett till New York nu ;) Reser på vanligt "B1 visa", vilket alla har rätt till som vill resa till USA. Utbildningen är på ca 81 dagar 4 oktober till 23 december. Perfekt om jag kommer ner kring den 1 lr 2 oktober och åker jag hem den 23:e december. Skönt att slippa hålla på med att ansöka om visa på ambassaden. Då sparar man massar tid och pengar !

Var nere på Ticnet Resebyra igår, då hittade dem en biljett för 5.500 kr T/R. Men ska så klart se om jag hittar billigare på nätet. Men det lätt inte så farligt endå, hade räknat med mer.

Tittat lite på boende, hade varit bra att veta vart man ska bo, Men det får jag fixa.

Ska få mitt betyg hemskickat denna månaden av min gymnasie skola i Helsingborg. Så jag sedan kan ringa skolan i New York och reservera en plats till oktober :)

Ciao




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag hittade till din blogg genom att soka pa utbildningar till PT. Jag fastnade framforallt av att du skall aka pa den utbildningen i host till New York. Jag undrar om du har nagon mejladress som man kan kontakta dig pa? Jag har en hel del fragor till dig! Jag skickar min mejl och om du vill och har lust sa far du garna skicka ett mejl till mig. [email protected]. Ha det sa bra, tack pa forhand :)

2010-05-19 @ 03:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0