Ronin Athletics!

Drog o tränade vid 6 pm, Hann bara hem en snabbis och lämna kläderna från shoppingen och bytta om sedan tog jag tunnelbanan ner ti stan igen.



Rätt grym utsikt, skillnad från Sverige ;) Time Sqyare ligger 5 kvarter upp.


Här är dojon


Tränaren Christen i vitt

Blev massa sparring på matan idag, Körde på bra idag, fick in massa tekniker och allt flöt på väldigt bra. Fick beröm av Christen, " You have good talent guy"  Efter jag hade sparrats med honom i ca 20 min, och han försökte dra armlås säkert ett tiotal gånger, men jag vägrade. Han tyckte jag rörde mig väldigt bra för min vikt. Skoj me lite beröm. Han tycker jag ska tävla, hade varit skoj finns 2 Submission Wrestling tävlingar innan jag åker, ska se om dt finns någon MMA match lr shootfighting e mer sugen på dt.

Blir MMAWorldExpo imorgon ;) Hoppas att träffa lite kändisar :D



http://www.mmaworldexpo.com/tournaments2010.php#Renzo

Peace

Kommentarer
Postat av: Anden

KRIGA!

2010-11-13 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0