Lite bilder!


Lite bilder från min andra dag i New York City!




Bild på skolan, Synergy!



Empire State Building!










Min nya Flickvän, tänkte nu när jag kommer till NYC får jag hitta en ny ;)

Hehe nä det är någon känd sångerska tydligen men vet faktiskt inte vad hon heter. Hon sjöng i en butik där jag köpte mitt nya simkort till min mobil. Sjöng väldigt bra gjorde hon!


THE KOREAN SPORTS ASSN OF NEW YORK





Shit vad stora pumpor dem har ;) Super size!


H&M så klart :)


Time Square


Var riktigt gott om folk på Time Square. Många turister så klart!


UFC :D


NYPD  -   NEW YORK POLICE DEPARTMENT


The Police, riktigt många poliser överallt, men det behövs nog oxå!


Kommentarer
Postat av: Carro

"Min nya flikvän" passa dig du Peter så jag inte kommer o drar dig i örat;)

2010-10-07 @ 07:23:06
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det ser helt underbart ut Peter! fortsätt att blogga och lägg upp kort, riktigt roligt att se :)

och de där med ny flickvän tycker jag att du hoppar över, du har redan världens bästa :D

Ta hand om dig och lycka till med skolan!

Kram

2010-10-07 @ 15:45:36
Postat av: Peter

haha skoja bara, skulle isf välja en myket snyggare :D



Tack så mycket Hanna!



Kram

2010-10-08 @ 01:55:51
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0